Articol din: 01 iulie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 4
Citeste despre: alimente care topesc grasimile diete sport vin limonada ciuperci nuci migdale

Alimente care topesc grăsimile

Daca ti se pare ca ai acumulat cateva kilograme in plus treci imediat la actiune. Asta inseamna fara branza in salata, fara cocktail-uri si fara desert.

Una dintre cele mai frecvente intrebari puse nutritionistilor se refera la consumul de vin pe perioada dietei. Este ok sa consumi un pahar mic de vin rosu pe zi. Este bun pentru inima si, datorita continutului de resveratrol, te ajuta sa arzi mai repede grasimile. 

Desi multi sustin reducerea consumului de lactate pe perioada dietei, studiile arata ca, de fapt, consumul de lactate reduce depunerea de grasimi. In plus, lactatele sunt bogate in calciu, un alt element care ajuta in curele de slabire, datorita faptului ca tine sub control apetitul.

Dintre toate condimentele si sosurile pentru mancaruri, mustarul iute este cel mai indicat pentru slabit.Stimuleaza metabolismul si arderile rapide ale grasimilor, gratie proprietatilor lui termogene.O lingura de mustar, langa care poti adauga cateva felii de cartofi copti, contine pana la 10 calorii.

Acizii grasi monosaturati sunt adevarate surse de energie si de nutrienti sanatosi. Acesti acizi se gasesc in nuci, migdale, masline, avocado etc. Desi aceste alimente au, in general, o reputatie proasta, ele constituie gustari sanatoase, care reusesc sa iti tina apetitul sub control si sa te energizeze.

Limonada neindulcita curata organismul prin continutul mare de vitamina C, un puternic antioxidant.Un pahar de apa plata, usor incalzita, cu zeama de lamaie, baut dimineata pe stomacul gol, ajuta la eliminarea toxinelor si la reglarea digestiei.Limonada fara zahar este o alternativa sanatoasa pentru bauturile carbogazoase.

100 de grame de somon la cuptor, langa care adaugi o salata verde sau sote de legume, iti asigura necesarul zilnic de vitamina D si de calciu, adica o combinatie perfecta pentru a-ti mentine greutatea constanta.In plus, vitamina D ajuta leptina, hormonul asociat senzatiei de satietate, sa-si faca treaba.

Datorita continutului bogat de proteine si de minerale, ciupercile sunt o  buna alternativa pentru mesele imbelsugate.Simpla inlocuire a carnii cu ciuperci te ajuta sa scapi de aproximativ 400 de calorii pe zi.

Putina ciocolata neagra nu numai ca te face mai fericita, dar te ajuta sa scapi si de grasimi. Acest lucru este posibil datorita continutului bogat al ciocolatei negre de antioxidanti. Cacao reduce riscul de depunere a grasimilor, mai ales in jurul arterelor.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Diete si Sport
    Ce mănâncă celebrităţile?
    Ce mănâncă celebrităţile?

    Deoarece trebuie să arate bine atât pe covorul roşu, cât şi pe plajă, celebrităţile se află sub presiune atunci când vine vorba de mâncare şi fitness. Pentru că unele dintre aceste vedete nu sunt adepte ale dietelor, am găsit câteva variante de mic [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012