Hacked By AdGhosT

Articol din: 12 martie 2012 | comentarii: 0 | voturi: 5
Citeste despre: alimente junk fooddietesportnutritiedieta dukandieta danezadieta catalin crisandieta monica anghel

Alimente „junk-food” sanatoase.

Evitarea alimentelor junk-food poate parea imposibila, dar exista şi alte alternative delicioase, sanatoase, care nu vor fi un inamic pentru talia ta.
Puteti sa va bucurati fara sa va simtiti vinovati. Incercati aceste versiuni din preferatele voastre.
 
Cartofi dulci prajiti.
Gatind cartofi dulci in ulei de măsline poate fi o modalitate foarte buna de a transforma un junk food traditional într-o garnitura sanatoasa.
Cartofii dulci contin niveluri ridicate de fibre si vitamina A-care este un nutrient important pentru multe parti ale corpului, inclusiv pentru inima. 
În plus, studiile arata ca substantele nutritive si antioxidantii din cartofii dulci pot  de fapt reduce riscul de cancer.
 
Ciocolata neagra.
In loc de ciocolată cu lapte,  incercati ciocolata neagra care are practic un continut ridicat de cacao.
Ciocolata neagra contine flavonoida, un important antioxidant care ajuta la scăderea tensiunii arteriale,  asigurati-va insa ca are un continut de peste 70% cacao.
Ciocolata neagra cu migdale poate fi o alternativă mai sănătoasă, si asta pentru ca  migdalele asigura grasimi sanatoase. 
Cu toate acestea, deoarece nucile sunt bogate in calorii, controlul portiilor
este cheia .
 
Chipsuri aerate.
Multe branduri de chipsuri aerate sunt facute fara conservanti artificiali sau ulei de porumb. Pentru ca sunt mai consistente, vor ocupa mai mult loc intr-o punga.  Asta inseamna ca sunt mai putine chipsuri pe care sa le mananci, adaugand putine calorii zilei tale.
 

Andreea Mazilu
 

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Diete si Sport
    Ce mănâncă celebrităţile?
    Ce mănâncă celebrităţile?

    Deoarece trebuie să arate bine atât pe covorul roşu, cât şi pe plajă, celebrităţile se află sub presiune atunci când vine vorba de mâncare şi fitness. Pentru că unele dintre aceste vedete nu sunt adepte ale dietelor, am găsit câteva variante de mic [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012