Hacked By AdGhosT

Articol din: 26 iunie 2012 | comentarii: 0 | voturi: 1
Citeste despre: diete sport nutritie mancare sanatoasa mituri studiu cercetare alimentatie corecta

Descoperirea care dă peste cap tot ce ştiai despre mâncarea sănătoasă!

Sosurile pentru salate sarace în grasimi sunt mai sanatoase decât maioneza? Zaharul din fructe te îngrasa si nu poti mânca atâtea câte îti doresti? Toate aceste lucuri sunt gresite, potrivit ultimelor cercetari în domeniu. 

Mit: Dressingul sarac în grasimi pentru salate este bun pentru tine

Oamenii de stiinta au descoperit ca putina grasime consumata alaturi de salata ajuta corpul sa absoarba substantele nutritive din legume, mult mai eficient. "Anumite alimente devin mai sanatoase atunci când sunt mâncate împreuna", spune nutritionistul Vicky Edgson. 

"Multe legume sunt solubile în grasimi, ceea ce înseamna ca organismul absoarbe mai bine nutrientii lor, când mâncam un pic de grasime cu ei.".

De fapt, antrenorul James sustine ca niciodata nu trebuie sa mâncam o salata fara nici un pic de grasime. "Cu cât organismul tau absoarbe mai multe substante nutritive, cu atât senzatia de foame dispare, si în plus nu veti mai simti nevoia de dulciuri. Adaugarea de putina brânza de capra, putin ulei de masline, avocado sau nuci la salata te vor face mai sanatos si mai subtire."

Mit: Laptele degresat este sanatos

Studiile arata ca vitaminele din lapte, cum ar fi A, D, E, si K sunt solubile în grasime, ceea ce înseamna ca organismul nostru le absoarbe mult mai eficient atunci când sunt luate cu grasime. "Trebuie sa ne amintim ca de fapt laptele integral nu este chiar atat de bogat în grasimi". 

Un studiu de la Universitatea Cardiff a constatat ca laptele integral poate ajuta la mentinerea metabolismului si scaderea riscului de boli cardiovasculare. 

Mit: Cacaoa te agita

Ciocolata neagra relaxeaza vasele sangvine si îmbunatateste fluxul sangvin spre inima

Mit: Numai dulciurile contin zahar

"Cele mai multe femei cunosc continutul de grasime din orice aliment, dar nu sunt constiente de zaharul care se afla în o gramada de alte alimente. 

"Zaharul îngrasa cel mai tare. În primul rând te umple de grasime. Daca manânci o portie de paste de exemplu, te vei simti foarte plin si nu vei mai putea mânca nimic. În schimb, daca manânci dulciuri, cum ar fi biscuiti sau bauturi acidulate, niciodata nu te vei simti plin si vei simti nevoia sa manânci mai mult, astfel vei creste mult în greutate."

Un studiu de la Universitatea Harvard din SUA a descoperit ca un pahar de bautura dulce în fiecare zi creste riscul de boli de inima. 

Mit: Tine cont de numarul de calorii pentru a pierde în greutate

"Caloriile trebuie luate în considerare atunci când vine vorba de pastrarea siluetei. Caloriile pe care le manânci, în comparatie cu caloriile pe care le pierzi prin miscare, determina slabirea sau îngrasarea. Cu toate acestea, este putin mai complicat de atât. Luati ca exemplu avocado si somonul. Ambele alimente sunt bogate în grasimi si calorii. Dar niciodata nu vei lua în greutate din cauza acestora. Pentru început, ele contin acizi Omega 3, care sunt foarte bune pentru inima, si care ajuta organismul sa arda grasimile mai eficient.

Mit: Nu este bine sa manânci prea multe fructe

Majoritatea nutritienistilor recomanda consumul de legume înainte celui de fructe. 

"Fructele sunt bogate în zaharuri naturale, în special soiurile de fructe tropicale, cum ar fi bananele si mango foarte coapte. În schimb, fructele de padure, perele si merele contin foarte multi antioxidanti. Alaturi de acestea, este bine sa mâncati fructe mai grase, cum ar fi nuci, alune, deoarece acestea vor încetini viteza cu care zaharul "loveste" sângele.  Acest lucru va mentine glicemia în echilibru. 

Andreea Mazilu
Sursa: antena3

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Diete si Sport
    Ce mănâncă celebrităţile?
    Ce mănâncă celebrităţile?

    Deoarece trebuie să arate bine atât pe covorul roşu, cât şi pe plajă, celebrităţile se află sub presiune atunci când vine vorba de mâncare şi fitness. Pentru că unele dintre aceste vedete nu sunt adepte ale dietelor, am găsit câteva variante de mic [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Frumusete
    5 întrebuinţări ale uleiului de cocos
    5 întrebuinţări ale uleiului de cocos

    Probabil ca putine dintre noi au folosit uleiul de cocos. Dar ar trebui sa o facem! Uleiul de cocos folosit in multe produse de infrumusetare, dar este mai bine sa il folosim ca atare. Saramonti ne invita sa descoperim cateva dintre intrebuintarile acestui [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012