Articol din: 01 iulie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 1
Citeste despre: diete sport nutritie dieta pe numar de calorii 1200 calorii 1500 calorii

Dieta pe număr de calorii!

Dieta de 800 de calorii nu poate fi urmata mai mult de 7 zile, recurgandu-se la ea doar in situatii extreme. Mic dejun: 1 ceasca de cafea cu lapte degresat (125 ml total), fructe la alegere, intre 15-20 capsuni, 1 mandarina, 3 prune mari, 1 portocala medie, 1 piersica medie, 2 caise, o jumatate de banana.
 
 
Dieta de 1200 de calorii
Una dintre principalele cauze ale obezitatii este aportul crescut de calorii, prin abuzul de alimente, a consumului exagerat de alimente cu valoare calorica mare, ca de exemplu: dulciuri, produse de patiserie, carne grasa, branzeturi grase si sarate etc. Sau a meselor rare circa 1-2 pe zi dar bogate in calorii.
 
Dieta de 1200 de calorii este sanatoasa doar pentru 10 zile, tinta de 1200 de calorii zilnic trebuie stabilita ca o dieta de criza.
 
Mic dejun:Cacao cu lapte indulcit cu zaharina (250ml)
Gustare:paine cu sunca slaba (50g paine, 50g sunca, 50g ardei)
Pranz:ciorba de legume (100g dovlecei, 50g rosii, 5 ml ulei, leustean)
gratar de piept de pasare cu salata ( 100g carne pasare, 200g salata verde, ulei, suc de lamaie)
150 g mere
Gustare:200g portocale
Cina:mamaliga cu branza de vaci si iaurt (200g mamaliga, 50g branza de vaci, 200ml iaurt) rasol de vita cu cartofi fierti ( 100g carne, 100g cartofi, patrunjel verde)
Kilograme pierdute: 2-4 kilograme pe saptamana
 
Dieta de 1500 de calorii determina arderea rezervelor de grasime si pune in acord consumul de calorii cu consumul de energie. Reducand nivelul de calorii se reduce si greutatea. Este garantata mentinerea noii greutatati daca , dupa aceasta dieta, se respecta o alimentatie normala si echilibrata care nu depaseste 1900 de calorii.
 
Elemente de baza:pui, paine, mar, lapte
Mic dejun:1 pahar de lapte degresat sau semidegresat, 1 felie de paine prajita cu unt sau un bol cu lapte degresat cu 2-3 linguri de cereale si un fruct.
Pranz:250g de legume fierte sau crude, preparate sub forma de salata, cu 1 lingura de ulei.
Carne, peste sau pui pana in 100g, fiarta sau fripta, 1 fruct, 1 felie de paine integrala
Gustare: 1 infuzie de ceai, fara zahar, 1 felie de branza sau 1 iaurt, 1 fruct dar nu banana.
Cina:100g jambon sau peste, salata verde, 1 fruct. Trei zile pe saptamana se pot manca cartofi fierti.
Kilograme pierdute: 5kg in prima luna, apoi kilogramele se pierd mai lent.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Diete si Sport
    Ce mănâncă celebrităţile?
    Ce mănâncă celebrităţile?

    Deoarece trebuie să arate bine atât pe covorul roşu, cât şi pe plajă, celebrităţile se află sub presiune atunci când vine vorba de mâncare şi fitness. Pentru că unele dintre aceste vedete nu sunt adepte ale dietelor, am găsit câteva variante de mic [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012