Hacked By AdGhosT

Articol din: 22 iulie 2012 | comentarii: 0 | voturi: 3
Citeste despre: diete sport nutritie alimentatie alimente preferate dieta inghetata prajituri ulei de masline

Nu renunţa la alimentele preferate când ţii dietă!

Cei de la site-ul Eating Well au venit cu solutiile dupa ce au testat mai multe retete. Asa au transformat hamburgerii in varianta light, buna de mancat in fiecare zi si prajiturile in dulciuri cu mai multe fibre. Nu bagam mana in foc ca sunt cele mai sanatoase posibile, dar cu siguranta au mai putine grasimi, zahar si calorii decat altele.

Cum ar arata pastele tale fara sosul bun inecat in unt si smantana? La fel de bine daca in locul acestor doua ingrediente folosesti lapte degresat ingrosat cu faina. 250 ml de lapte se amesteca pe foc mediu cu 4 linguri de faina pana cand se obtine un sos gros. In comparatie cu smantana vei avea mai putin cu cateva sute de calorii. Daca te gandesti la o varinata si pentru maioneza din salatele de cartofi, solutia este smantana slaba, cu mai putina grasime.

Oricat de laudat ar fi uleiul de masline tot are calorii destule. Asa ca in salate ar fi bine sa reduci din cantitatea pe care obisnuiai sa o pui. Cat despre mancarurile prajite, ar fi mai bine sa le tai de pe lista si sa te imprietenesti cu tigaile neaderente, grilul sau gatitul la aburi.

Pentru unele mancaruri nu vei putea obtine crusta crocanta cu ustensilele de mai sus. Asa ca trebuie sa inveti tehnica pentru cuptor. Inainte sa pui in tava carnea de pui, pestele sau legumele poti sa le inmoi in lapte si ou batut si apoi sa le tavalesti prin pesmet. Le asezi frumos pe o hartie de copt si le bagi la cuptor la 230C pana cand se rumensc. Pesmetul va crea acea cursta crocanta de care iti e dor, dar nu va fi la fel de imbibat de ulei.

Nu se poate intotdeauna la prajituri sa folosesti faina integrala sau neagra, dar macar o parte din retete le poti adapta. De pilda, la aluatul de quiche, la painea facuta acasa si chiar la briose si biscuiti poti folosi faina din cereale integrale. Nu numai ca vei avea, astfel, mai multe fibre in dieta, dar si cantitatea de vitamine B, zinc si magneziu este mai mare.

Ai auzit ca printre vedete e un trend sa ceara omleta din albus de ou. Suntem siguri ca moftul vine la recomandarea nuritionistului care le-a explicat ca un albus de ou are 0 grasimi si 16 calorii in comparatie cu galbenusul care are 5g grasimi si 54 de calorii.Trucul pe care il propun bucatarii de la Eating Well fara sa pierzi partea cremoasa a inghetatei este sa folosesti lapte semi-degresat.

Andreea Mazilu

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Diete si Sport
    Ce mănâncă celebrităţile?
    Ce mănâncă celebrităţile?

    Deoarece trebuie să arate bine atât pe covorul roşu, cât şi pe plajă, celebrităţile se află sub presiune atunci când vine vorba de mâncare şi fitness. Pentru că unele dintre aceste vedete nu sunt adepte ale dietelor, am găsit câteva variante de mic [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012