Articol din: 03 martie 2012 | comentarii: 0 | voturi: 2
Citeste despre: nutritiedietaregim

Reguli esentiale care, din pacate nu sunt respectate.

 10 pahare cu apa, intre 5 si 7 portii de fructe sau legume, 8 ore de somn.
Cam asa trebuie sa sune reteta zilnica pentru o sanatate de fier.
Specialistii au si 10 recomandari care sa intareasca conceptul „modului de viata sanatos”.
 
1. Nu mancati alimente scapate pe jos
Multe bacterii se gasesc in alimente, dar majoritatea nu sunt periculoase pentru organism. Cu toate acestea, nu este deloc sanatos sa puneti la loc în farfurie o bucatica de paine care a scapat pe jos.
 
2. Pastrati distanta de persoanele racite
Desi poate fi interpretat ca un comportament antisocial, gestul de a va retrage din preajma unei persoane care stranuta si are simptome de gripa va va ajuta sa nu luati virusul si sa ramaneti sanatos.
 
3. Dormiti opt ore in fiecare noapte
Specialistii sustin ca este foarte important ca gradul de oboseala sa fie tinut la pragul minim, chiar daca asta presupune si un pui de somn la orele pranzului.
 
4. Consumati cinci pana la sapte fructe si legume zilnic
Nu exista un studiu care sa prezinte cantitatea optima de fructe si legume.
 
5. Faceti exercitii fizice cat mai des.
Trebuie sa faceti efort fizic pentru a va mentine sanatatea.
Pentru asta nu trebuie sa va extenuati, sa combateti sedentarismul este suficient.
 
 
6. Verificati sanatatea copiilor prin seturi de analize anuale
Potrivit expertilor, este indicat ca fiecare copil mai mare de 7 ani sa faca un set  complet de analize de control o data la doi ani, pentru verificarea modului de crestere si a imunizarilor. Controalele medicale minimale periodice recomandate sunt în special cele generale (consult ORL, oftalmolofic etc) si microbiologice (hemocultura, coprocultura, urocultura, analiza microbilor din nas, gat, urechi, sputa etc).
 
7. Pastrati-va obiceiurile de infrumusetare si in concediu
Chiar daca presupune odihna maxima si renuntarea la obiceiurile de zi cu zi, concendiul nu inseamna intrarea intr-o stare de nepasare totala si neglijenta in privinta aspectului fizic.
 
8. Nu sariti peste pauzele de relaxare
Sa fim activi si sa facem miscare este o deviza valabila pentru orice regim de viata sanatos. Cu toate acestea, din cand in cand, avem nevoie de pauze de relaxare pentru a ne odihni mintea si trupul si pentru a evita extenuarea fizica si psihica.
 
9. Mancati sanatos in fiecare zi
Obiceiurile alimentare sanatoase se insusesc prin experienta si invatare.
 
10. Beti zece pahare de apa zilnic.
Hidratarea este necesara pentru mentinerea sanatatii organismului.
Pentru acest lucru puteti citi si articolul din 1 martie.
 

Andreea Mazilu

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012