Articol din: 18 februarie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 2
Citeste despre: pentru tine alimente nutritie sfaturi situatii diferite dupa antrenament pranz rapid gustare tarzie

Alimente de consumat în diferite situaţii

Stii si tu ca ar trebui sa manânci sanatos. Iar asta nu ar fi o problema daca ai avea destul timp la dispozitie. Dar ce te faci când mergi la antrenament sau te grabesti la locul de munca? Îti prezentam cum ar fi bine sa-ti potolesti foamea în câteva situatii comune.

Înainte de un antrenament. Fie ca mergi la sala dis-de-dimineata sau dupa munca, nu vrei sa ai stomacul gol. Asadar, consuma carbohidrati pentru a-ti energiza muschii. Opteaza pentru cereale integrale sau fructe de padure.

Dupa un antrenament. Când te întorci de la sala corpul tau are anumite nevoi. Încearca sa optezi pentru niste proteine pentru a-ti relaxa muschii. Un pahar de lapte ar fi perfect! 

Prânz rapid. Fie ca te afli pe drum, fie ca încerci sa te situezi între doua întâlniri importante, tot un prânz rapid va fi. Asadar, opteaza pentru mâncare ne-gatita. O conserva de ton într-o lipie ar trebui sa te sature.

Înainte de cina. Se întâmpla deseori sa ajungi acasa de la munca si sa nu mai ai rabdare pâna la cina. Asadar, pentru a-ti potoli putin pofta fara sa-ti strici foamea, manânca o felie de pepene galben. Va fi suficient si nu te vei simti „plina”.

O gustare târzie. Poate ca cina nu si-a facut efectul si tie înca ti-e foame. Este important sa nu manânci la ore târzii, dar poti încerca un bol cu cereale sau un pahar cu lapte cald. E mai bine decât sa dai iama în fursecuri!

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Frumusete
    5 întrebuinţări ale uleiului de cocos
    5 întrebuinţări ale uleiului de cocos

    Probabil ca putine dintre noi au folosit uleiul de cocos. Dar ar trebui sa o facem! Uleiul de cocos folosit in multe produse de infrumusetare, dar este mai bine sa il folosim ca atare. Saramonti ne invita sa descoperim cateva dintre intrebuintarile acestui [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012