Articol din: 16 martie 2012 | comentarii: 0 | voturi: 2
Citeste despre: odihnasomnul de dupa amiazasanatatestres

Avantajele somnului de după-amiază

E aproape ora 3 după-amiază şi parcă ai trage un pui de somn. După orele de muncă sau şcoală, corpul îşi cere automat răsplata. Nu e un lucru anormal să te apuce oboseala după ora prânzului. Dimpotrivă, specialiştii susţin că o jumătate de oră de somn în timpul zilei ne ajută să ne concentrăm mai bine şi ne influenţează sănătatea în mod pozitiv.

Experţii recomandă să dedicăm 7-8 ore pe noapte somnului. Totuşi, de cele mai multe ori, ne ocupăm de diverse treburi şi uităm că timpul trece pe lângă noi. Şi uite aşa, trezitul de dimineaţă devine un calvar. Ceea ce nu luăm în calcul este că lipsa de somn afectează sănătatea şi poate provoca probleme cardiace. Pentru a evita aceste neplăceri, dă-i corpului ce are nevoie. Odihnă!

În multe ţări din străinătate se practică pauza de prânz, care durează aproximativ 2-3 ore. Acest lucru nu este întâmplător! Perioada respectivă a zilei este cea în care organismul trece printr-o scădere de concentrare şi de energie. Un „pui” de somn te ajută să ai o inimă sănătoasă. De asemenea, te menţine „fresh”, atentă şi concentrată pentru restul zilei. Totuşi, trebuie să ai grijă, după ora 17:00 dormitul nu mai e la fel de odihnitor. Pentru a avea parte de un somn cât mai relaxat, pune alarma să sune. Astfel, nu te vei îngrijora că dormi prea mult.

Creează-ţi o ambianţă cât mai plăcută, exact ca în timpul nopţii. Nu lăsa lumina să pătrundă în cameră. Ai grijă să fie linişte şi să ai o temperatură potrivită în locuinţă. Nici prea cald, nici prea frig. Înveleşte-te cu pătura ta preferată pentru a te simţi protejată. Acum că ai tot comfortul necesar, ce mai aştepţi? Somn uşor!




ALEXANDRA SÎRBU

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Moda
    10 lucruri care ne stresează în timpul shopping-ului
    10 lucruri care ne stresează în timpul shopping-ului

    De câte ori nu ţi s-a întâmplat să vii de la shopping mai obosită şi mai nervoasă decât erai atunci când ai plecat de acasă? Stai şi te gândeşti care sunt cauzele stării proaste care te-a cuprins? Noi am făcut o listă cu 10 [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012