Sanatate si Nutritie

Pagina: 1 din 251 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 25 Articole pe pagina:
  • Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • 8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]

  • 5 motive pentru care mănânci mai mult

    Vrem să ne menținem silueta, dar câteodată cădem în patimile mâncatului peste măsură. Dacă vrem să scădem în greutate, trebuie să ne facem corpul să știe când și cât de mult trebuie să mâncăm. Iată cum.Nu ai timp pentru micul [citeste continuarea]


  • Smoothie cu banana şi ghimbir

    Ce poate fi atât răcoritor, cât şi sănătos pe timp de vară? Răspunsul este simplu: un smoothie. Astăzi vă vom prezenta unul făcut din banane şi ghimbir, care are menirea de a trata simptomele refluxlui gastro-esofagian. Acest lucru se [citeste continuarea]

  • Alimente pentru unghii mai sănătoase

    Unghiile nesanatoase au urmatoarele semnalmente: se exfoliaza si se rup foarte usor, cresc foarte greu, apar la nivelul lor creste, pete albe (denumite popular „oite”), denivelari, urme de lovituri sau capata o culoare [citeste continuarea]

  • Alimente care întăresc sistemul osos

    Doi nutrienti sunt esentiali când vine vorba de întarirea sistemului osos: calciul si vitamina D. Calciul ajuta oasele si structura dintilor, iar vitamina D sporeste absorbtia de calciu si cresterea oaselor. Saramonti va prezinta o lista a alimentelor care [citeste continuarea]



  • 5 beneficii ale fibrelor

    Ştim cu toţii că se presupune să consumăm mai multe fibre. Fibra reprezintă un element central al unei digestii sănătoase pe care ne-o conturăm în minte, la fel ca şi apa, legumele proaspete şi consumul redus de carne. Dar, mai exact, de ce sunt fibrele atât de [citeste continuarea]

  • 10 motive să bei cafea

    Pentru multe dintre noi, bautul cafelei reprezinta unul dintre cele mai frumoase momente ale diminetii, însa nu toata lumea îsi rezerva timp pentru a savura aceasta bautura. Asadar, noi va prezentam astazi 10 motive pentru care ar trebui sa va asezati câteva minute la [citeste continuarea]

  • 5 alimente care conţin mai mult potasiu decât bananele

    Energizant natural, banana si-a consolidat un renume în domeniul alimentatiei sanatoase. În medie, o banana contine 422 de miligrame de potasiu, iar asta înseamna undeva la 11% din doza zilnica recomandata unui adult. Totusi, potasiul nu [citeste continuarea]



  • Migdalele, gustarea perfectă

    Migdalele reprezintă o gustare perfectă atunci când suntem stresate sau obosite. Mai mult decât atât, ele ne aduc numeroase alte beneficii. De exemplu, migdalele protejează inima, creierul și stimulează imunitatea.Migdalele sunt bogate în Vitamina E, vitamine [citeste continuarea]

  • Mic dejun pentru creier!

    Dintre toate nutrimentele ,creierul dumneavoastra are nevoie mai mult decat orice de glucoza,dar alimentarea cu glucoza pe timpul zilei trebuie sa fie constanta.Aceasta inseamna ca trebuie sa va asigurati ca mancati suficienti carbohidrati nerafinati,precum painea din [citeste continuarea]

  • Ciocolata provoaca migrene

    Multi dintre cei care sufera de migrene, tanjesc dupa aceleasi alimente, in special dulciuri, chiar inainte de o migrena. Astfel, pofta pentru aceleasi alimente, poate fi un semn ca migrena deja a inceput.     Totusi, convingerea personala pare sa joace un [citeste continuarea]


Pagina: 1 din 251 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 25 Articole pe pagina:

Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012