Articol din: 17 iunie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 5
Citeste despre: Cele mai sanatoase fructe si legumenutritiesanatatedietaregim

Cele mai sanatoase fructe si legume

 E greu sa luam o decizie atunci cand vine vorba de fructe si legume. In orice caz, exista unele selectii mai apreciate si mai recomandate decat altele.

 De exemplu, o salata de spanac este o alegere mult mai buna decat o farfurie cu piure de cartofi sau chiar si decat un simplu cartof fiert, deoarece spanacul contine mai multi nutrienti si mai putine calorii.
  Iata o lista cu cele mai sanatoase fructe si legume, ideale pentru dieta zilnica. Includerea lor sau a cel putin unuia dintre aceste alimente, la fiecare masa, consumandu-le inainte de a incepe sa mancati, reduce senzatia de foame si veti fi in forma, in cel mai scurt timp.
  
 Cele mai sanatoase legume
•    Ardeii iuti clopotel
 Este foarte important de stiut ca ardeiul iute clopotel reprezinta un antioxidant puternic si un veritabil luptator in fata cancerului. Daca ati renunta la produsele zaharoase prelucrate, ati descoperi ca aroma dulce a acestui ardei este aproape un desert.
•    Broccoli
  Daca utilizati si consumati  regulat broccoli, reduceti semnificativ riscul aparitiei cancerului de colon, san, vezica urinara, gastric, prostate si a cancerului de pancreas. Daca sunteti diabetici, acesta reduce afectiunile pe care le poate provoca diabetul. O cana contine doar 31 de calorii, dar furnizeaza o mare de proteine din plante, vitamina C, vitamina E, tiamina, acid pantotenic, calciu, riboflavina, seleniu, fosfor, fier, magneziu si fibre.
•    Spanacul
  Popeye marinarul a facut alegerea cea mai potrivita, consumand spanac. Un pahar contine doar 7 calorii si este un deliciu pentru sanatate. Spanacul constituie o bogata sursa de niacina, fier, zinc si fibre dietetice, cotinand si o multime de proteine din plante, vitamina A, C, E si K, B6, calciu, magneziu, fosfor, potasiu, mangan si cupru. Asadar, daca mancati spanac în mod regulat, veti ajuta la protejarea corpului, de riscul aparitiei cancerului de colon, ficat, prostata si cancer ovarian, pe langa contributia la vigilenta mentala.
•    Rosiile
  Aceste “mere rosii, suculente” au fost candva considerate toxice, dar s-a demonstrat stiintific ca ele nu sunt nocive organismului, dar frunzele si tulpinile lor da. Rosiile reduc riscul aparitiei cancerului si a bolilor de inima. Contin, de asemenea, vitamina E, B6 si K, niacina, tiamina, magneziu, fosfor, potasiu, mangan si constituie o sursa buna de fibre. Spre deosebire de multe fructe si legume, puterea de vindecare a acestora creste, atunci când sunt gatite.
  Alte legume care isi au locul in aceasta lista a celor mai sanatoase legume sunt: rucola, sparanghelul, avocado, anghinarele, dovleacul (care imbunatateste vederea in timpul noptii si lupta impotriva ridurilor), conopida, morcovii, varza, dovleceii si cartofii dulci.
 
 Cele mai sanatoase fructe
•    Afinele  fac parte din topul fructelor antioxidante si cu toate ca acaiul este mult mai puternic, acesta nu este cultivat la nivel local, deci nu este la indemana tuturor, asa cum sunt afinele.
•    Ananasul este ideal pentru cei care sufera de astm bronsic si pentru accelerarea recuperarii postoperatorie.
•    Merele lupta impotriva maladiei Alzheimer si a diverselor forme de cancer si sprijina sistemul imunitar. Pe langa aceste beneficii, merele va ajuta si daca aveti probleme cu constipatia. Un mar pe zi regleaza tranzitul intestinal.
•    Murele suprima pofta de mancare si sunt fructele care favorizeaza arderea grasimilor. Ele contribuie si la constructia oaselor puternice.
•    Ciresele va ajuta foarte mult daca aveti artrita sau guta. Ele sunt utile pentru reducerea inflamatiei. Ciresele rosii sunt mai indicate in aceste cazuri decât ciresele negre, dar ciresele negre sunt, de departe, mult mai delicioase.


Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012