Articol din: 16 iulie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 7
Citeste despre: sanatate nutritie potasiu alimente banane avocado cartofi iaurt fasole mangold

5 alimente care conţin mai mult potasiu decât bananele

Energizant natural, banana si-a consolidat un renume în domeniul alimentatiei sanatoase. În medie, o banana contine 422 de miligrame de potasiu, iar asta înseamna undeva la 11% din doza zilnica recomandata unui adult. Totusi, potasiul nu se gaseste doar în banane. Sunt unele alimente care contin o doza mai ridicata de postasiu. Va invitam sa descoperiti 5 dintre acestea.

Cartofii pot contine între 540 si 750 de miligrame de potasiu si este de asemenea bogat în beta-caroten.

O cana de mangold contine o cantitate dubla de potasiu fata de banane: 961 de miligrame, iar spanacul contine pâna la 839 de miligrame. 

Fasolea este bogata în fibre si proteine, iar o cana de boabe de fasole alba contine pâna la 1189 miligrame de potasiu. 

Un paharel de iaurt slab în grasimi contine 531 de miligrame de potasiu, dar ai grija la cele cu fructe, care contine foarte mult zahar.

Un avocado contine aproximativ 975 de miligrame de potasiu. Chiar daca nu manânci întreg fructul odata, foloseste o jumatate pentru salata sau ca topping pentru un sandwich.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Diete si Sport
    Ce mănâncă celebrităţile?
    Ce mănâncă celebrităţile?

    Deoarece trebuie să arate bine atât pe covorul roşu, cât şi pe plajă, celebrităţile se află sub presiune atunci când vine vorba de mâncare şi fitness. Pentru că unele dintre aceste vedete nu sunt adepte ale dietelor, am găsit câteva variante de mic [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012