Hacked By AdGhosT

Articol din: 06 noiembrie 2012 | comentarii: 0 | voturi: 0
Citeste despre: sanatate nutritie somn odihna vise factori care ne influenteaza visele foame miros sunet

5 factori care îţi influenţează visele

Te întrebi ce te determina sa ai cosmare câteva nopti la rând sau de ce visezi lucruri care te agita pe timpul noptii si nu te lasa sa te odihnesti? Ei bine, noi îti prezentam astazi sapte factori care îti afecteaza visele în timp ce dormi.

Mirosurile. Pot miresmele sa-ti influenteze visele? Un studiu britanic a demonstrat ca mirosul de flori poate aduce vise frumoase pe când mirosul de sulfur îti poate provoca numeroase cosmaruri.

Foamea. Tii dieta? E bine ca ai grija de silueta ta. Totusi, nu sari peste cina! Faptul ca te duci la culcare cu stomacul gol îti poate strica odihna de peste noapte si te poate face sa ai vise agitate care includ chiar portii de mâncare  delicioase cu care ai fi vrut sa te hranesti în timpul zilei.

Mâncarea picanta. Este simplu, orice masa prea picanta sau plina de grasimi poate cauza îngreunarea digestiei. Rezultatul? O noapte agitata plina de cosmaruri. Nu uita ca cina trebuie sa fie o masa usoara pe care sa o servesti cu doua-trei ore înainte de a te duce la somn.

Renuntarea la fumat. Visele agitate se datoreaza de multe ori faptului ca ai renuntat de curând la tigari. Faptul ca organismul tau nu mai primeste nicotina îl poate determina sa-si intensifice activitatea cerebrala ceea ce poate duce la aparitia mai deasa a viselor.

Sunetele. Ai visat ca apartamentul tau e plin de fum si alarma de incendiu suna de zor? Deschide ochii, cel care “urla” întruna este de fapt ceasul tau desteptator. Orice sunet pe care îl auzi în timpul somnului îti poate afecta visul. 

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012