Articol din: 18 aprilie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 0
Citeste despre: somn somn placut sanatate consecinte

5 paşi pentru un somn mai plăcut

Nimănui nu îi place să se întoarcă de pe o parte pe alta în timpul somnului sau, mai rău, să sufere de insomnie. În plus, ştim că lipsa de somn are numeroase consecinţe negative: ne oboseşte, duce la îngrăşare, îmbătrâneşte tenul etc. Aşadar, dacă vă aflaţi printre persoanele care au probleme cu somnul, iată 5 paşi prin care le puteţi remedia.

Este recomandat să ne creăm unele obiceiuri înainte să ne băgăm în pat. Aşadar, odată cu lăsarea serii este bine să ne îmbrăcăm în pijamale, să ne periem dinţii şi părul şi să inducem corpului acea stare de somn.

Persoanele care obişnuiesc să bea cafea după-amiaza ar trebui să renunţe la ea dacă au probleme cu somnul. De asemenea, ţigara despre care se crede că ne poate relaxa înaintea somnului are exact efectul contrar.

Poate că ni se pare relaxant să stăm în faţa televizorului sau să stăm pe Facebook înainte de somn, dar aceste activităţi pot ocupa prea mult timp. Este de preferat să citim o carte pe canapea sau într-un fotoliu, după care să ne strecurăm în pat.

Dacă îţi e frig la picioare peste noapte, mai ales iarna, încălzeşte-le cu o pereche de şosete. Astfel, circulaţia sângelui către extremităţi va fi sporită, iar tu vei putea adormi mai uşor. 

Încearcă să consumi cât mai puţină mâncare şi lichid la cină. Cu cât cantităţile sunt mai mari, cu atât probabilitatea de a merge mai des la toaletă creşte.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012