Articol din: 05 noiembrie 2012 | comentarii: 4 | voturi: 5
Citeste despre: sanatate nutritie inima sanatoasa sfaturi consumul de sare gust ulei de masline grasimi monosaturate

5 sfaturi din bucătărie pentru o inimă sănătoasă

Când vine vorba de sanatatea noastra, trebuie sa luam lucrurile în serios si sa ne alegem cu mare grija stilul de viata. Felul în care gatim influenteaza foarte mult sanatatea inimii. Asadar, noi va venim în ajutor cu 5 sfaturi direct din bucatarie.

În loc sa prajiti carnea, alegeti sa o frigeti într-o tigaie de teflon sau de ceramica fara sa mai folositi niciun fel de ulei.

Atunci când gatiti cu ulei, optati pentru cel de masline sau cel de canola, ambele continând grasimi monosaturate, “bune”.

Alegeti carnea slaba precum cea de peste, pui sau curcan în pofida carnurilor mai grase precum cea de porc sau miel. 

Pentru ca mâncarea gatita sa aiba un gust delicios, dar sa fie si sanatoasa sotati-i ceapa si usturoi si condimentati-o cu verdeturi proaspete precum patrunjelul sau coriandrul. Evitati amestecurile de condimente gata facute pe care le gasiti în supermarket pentru ca de cele mai multe ori sunt pline de chimicale.

Prea multa sare poate cauza cresterea tensiunii arteriale si o multime de alte boli de inima. Pentru a nu întâmpina astfel de probleme, reduceti consumul de sare. Renuntati la mâncarurile semi-preparate, mâncati mai mult acasa decât la restaurant si verificati de fiecare data lista de ingrediente a produselor pe care le cumparati.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Frumusete
    5 întrebuinţări ale uleiului de cocos
    5 întrebuinţări ale uleiului de cocos

    Probabil ca putine dintre noi au folosit uleiul de cocos. Dar ar trebui sa o facem! Uleiul de cocos folosit in multe produse de infrumusetare, dar este mai bine sa il folosim ca atare. Saramonti ne invita sa descoperim cateva dintre intrebuintarile acestui [citeste continuarea]


Comentarii


Madalina a comentat pe 17 noiembrie 2012
Util acest articol atat pentru cei cu probleme de santatate cat si pentru cei care vor sa traiasca sanatos
Popa Roxana a comentat pe 11 noiembrie 2012
Am redus de ani buni de zile consumul de sare in familia mea.Eu personal am avut perioade cand nu adaugam deloc sare, doar ceea ce avea deja paine, branza, cascavalul, etc....
narcisa a comentat pe 10 noiembrie 2012
foarte util si bine de retinut pentru a avea o viata sanatoasa.
Motas Roxana-Daniela a comentat pe 10 noiembrie 2012
cel mai interesant articol ...l-am si votat

Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012