Hacked By AdGhosT

Cireşele te ajută să dormi mai bine

Ai probleme cu somnul şi cu odihna? Încearcă să urmezi o cură cu cireşe, fructe care, conform cercetărilor, îmbunătăţesc calitatea somnului!    

Cireşele uscate nu numai că sunt o sursă excelentă de melatonină (un hormon ideal pentru tratarea insomniei şi promovarea unui somn bun), ci sunt bogate şi în serotonină (considerat hormonul fericirii). Aşa că, încearcă să mănânci un pumn de cireşe, în fiecare seară, cu aproximativ 20 de minute înainte de culcare, şi vei fi surprins de efectele benefice pe care le au aceste fructe zemoase asupra odihnei şi a somnului tău.

Cireşele sunt, de asemenea, foarte importante pentru stimularea sistemului imunitar, dar constituie şi surse excelente de antioxidanţi şi beta-caroten, pentru protejarea celulelor din organism.

De asemenea, cireşele si sucul de cireşe curăţă rinichii, ajută la buna lor funcţionare şi elimină acidul uric din sânge. Au proprietăţi anti-inflamatorii, care s-a demonstrat că uşurează simptomele artitei reumatoide şi ale gutei.

În ceea ce priveşte cumpărarea cireşelor uscate, asigură-te că citeşti cu atenţie eticheta. Acest lucru este foarte important deoarece, în cazul în care eşti predispus la alergii sau la astm, recomandat este să cumperi cireşele uscate nesulfurate. 

Totuşi, întotdeauna cele mai bune şi indicate vor fi cireşele proaspete, aşa că profită de sezonul lor şi aprovizionează-te, bucurându-te de aceste fructe minunate.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012