Hacked By AdGhosT

Articol din: 06 august 2012 | comentarii: 0 | voturi: 3
Citeste despre: sanatate nutritie cum prevenim bolile de inima accidentele vasculare cerebrale reducere riscuri

Cum să preveniţi bolile de inimă şi accidentele vasculare cerebrale

Sunteti în cautarea unei diete sanatoase pentru inima, care sa reduca riscul de boli cardiovasculare?

Acordând o atentie sporita alimentelor pe care le consumati, ati putea reduce semnificativ riscul de boli de inima si de accident vascular cerebral. Desi oricine este predispus la aceste afectiuni, cei care au avut un atac de cord si / sau antecedente de ateroscleroza (acumularea de placi în artere) trebuie sa fie si mai precauti.

Hranindu-va inima într-un mod corespunzator si sanatos va protejati organismul, reducând sau chiar eliminând anumiti factori de risc. De asemenea, adoptarea unui regim alimentar, ce promoveaza sanatatea inimii, contribuie la reducerea colesterolului rau, la scaderea tensiunii arteriale si a nivelului de zahar din sânge, dar si la reducerea greutatii corpului. 

Desi multe planuri dietetice arata doar ceea ce nu puteti mânca (de cele mai multe ori, chiar alimentele tale preferate), strategia de nutritie cea mai puternica si eficienta va ajuta sa va concentrati asupra a ceea ce puteti mânca. O dovada în acest sens a fost data de studiul asupra bolilor cardiovasculare, ce a aratat ca a consuma alimente sanatoase si benefice pentru inima este la fel de important ca reducerea celor daunatoare.

Iata 5 strategii nutritionale pentru scaderea colesterolului si reducerea riscului de boli de inima:

Mâncati mai multe fructe, legume, verdeturi si cereale integrale
Alegeti întelept alimentele pe care le consumati, având grija cu cele bogate în calorii
Consumati o varietate de alimente bogate în proteine slabe
Limitati-va consumul de alimente bogate în colesterol si grasimi
Hraniti-va corpul în mod regulat.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]

  • Diete si Sport
    Cum să-ţi afli greutatea ideală
    Cum să-ţi afli greutatea ideală

    Lady Gaga si Christina Aguilera par multumite cu felul în care arata. Si asta este, oarecum o chestie buna. Practic ele încearca sa ne zica: „asa arat – si sunt mândra de asta”. În fond, cu toate avem o greutate ideala care ne face sa aratam [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012