Hacked By AdGhosT

Articol din: 23 aprilie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 8
Citeste despre: sanatate nutritie alimentatie dieta dureri menstruale vitamina b2 dezechilibru hormonal calciu magneziu

Dietă împotriva durerilor menstruale

Te confrunti din nou cu acea perioada atât de neplacuta a lunii? Acele crampe incomode si enervante îti dau din nou dureri de cap? Din fericire, alimentatia joaca un rol important în atenuarea acestor dureri lunare. 

Dismenoreea sau menstruatiile dureroase apar atunci când niciun ovul nu a fost fecundat de-a lungul unui ciclu menstrual, iar uterul se contracta pentru a elimina mucoasa formata. Asadar, principala sursa a durerii menstruale o reprezinta contractiile uterine.

O cauza a durerilor menstruale poate fi nu numai dezechilibrul hormonal ci si lipsa de calciu si magneziu din organism. Asigura-te ca incluzi, în dieta zilnica, alimente ca: varza, broccoli, cirese, sfecla rosie, pestele gras, fugii de ovaz si semintele de dovleac si de floarea-soarelui, precum si cele de in.

La fel de important este sa asiguri organismului o cantitate mare de vitamina B2 (riboflavina), în special în preajma acelei perioade din luna. S-a demonstrat ca aceasta vitamina stimuleaza nivelul de hemoglobina (cresterea concentratiei de oxigen care transporta proteinele în sânge). Printre alimentele bogate în vitamina B2 se numara: ciupercile crimini, spanacul, salata verde, telina si varza, dar si mazarea verde si zmeura.

În perioada menstruala încearca sa stai cât mai departe de alimentele preambalate, carbohidrati rafinati, lactate, dulciuri si alcool.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012