Articol din: 04 iunie 2012 | comentarii: 0 | voturi: 10
Citeste despre: Dr. Oz Ordinea din casă vă influenţează greutateasanatatenutritiedr ozdezordinealimentatie

Dr. Oz: Ordinea din casă vă influenţează greutatea

V-aţi gândit vreodată că poate nu acea felie de pizza în plus sau faptul că nu faceţi exerciţii vă determină să vă îngrăşaţi? Poate că, totuşi, sunt importante şi alte lucruri, cum ar fi modul în care vă păstraţi casa. Se poate ca locuinţa să vă îngraşe? Dr. Oz are, ca de obicei, răspunsurile şi soluţiile în acest caz.

    Probabil că nu ne-am fi gândit niciodată, dar este posibil ca propria locuinţă să ne saboteze şi să fie responsabilă de greutatea corpului nostru.
    Multă lume e dezordonată, păstrează lucruri de prisos, care nu mai sunt necesare pentru nimic, lucruri ce se încadrează în categoria „gunoi”.
    Dezordinea dintr-o casă poate duce la o greutate nedorită. Casele noastre sunt o reflexie a minţii şi a corpului nostru. Dacă locuiţi într-o casă dezordonată veţi deveni stresaţi.
   Dar dacă vă aranjaţi dezordinea, vă veţi putea controla atât greutatea, cât şi sănătatea.
Pentru cei care nu realizează că problemele de acasă le pot afecta greutatea, Dr. Oz identifică cele 3 camere care pot contribui la creşterea în greutate şi care necesită mare atenţie.

Bucătăria

  Aici este locul în care se prepară şi se păstrează mâncarea. Frigiderul nu trebuie să fie, în niciun caz, arhiplin cu mâncare pentru că un frigider plin înseamnă să aveţi şi un fizic pe măsură. De asemenea, în astfel de condiţii, sunt şanse foarte mari să nu puteţi ajunge la alegerile sănătoase, fiind acoperite de alimente dăunătoare pentru fizicul şi sănătatea voastră. 
  Încercaţi să vă puneţi resturile în caserole şi să le etichetaţi, punându-le data corespunzătoare, astfel veţi evita încărcarea inutilă a frigiderului cu alimente stricate.    Contează foarte mult cum sunt aranjate alimentele şi în cămară. Trebuie să puneţi gustările sănătoase la nivelul ochilor, iar pe cele nesănătoase, mult mai sus, de unde să nu le puteţi lua cu uşurinţă.

Camera de zi 

     Evitaţi să folosiţi culori ca roşu sau portocaliu, renumite pentru stimularea intensă a poftei de mâncare. Ca o alternativă la aceste culori, puteţi folosi albastrul, care scade pofta de mâncare. Dacă nu vreţi să vă vopsiţi pereţii în albastru, la fel de util este să accentuaţi camera, folosind şerveţele de masă, feţe de masă sau piese de mobilier în această culoare. 
    Există raţiuni ştiinţifice în spatele ideii că albastrul scade apetitul deoarece, de regulă, alimentele albastre nu sunt sănătoase, puţine fiind bune (ca vinetele, cartofii albaştri sau afinele), iar majoritatea stricate. Albastrul este demotivant, el avertizând, în majoritatea cazurilor, că mâncarea s-a stricat. 
Dormitorul

  Dacă este dezordonat, plin de haine şi obiecte aruncate peste tot, vă va transmite o stare de stres, de disconfort. Dezordinea vă va afecta somnul şi acest lucru vă predispune la îngrăşare deoarece atunci când sunteţi obosiţi tindeţi să mâncaţi alimente sărate, bogate în calorii şi carbohidraţi.
  Trebuie să vă organizaţi dormitorul pentru că, în acest mod, veţi dormi mai bine şi veţi putea slăbi mult mai uşor. 



Sursa: http://www.doctoroz.com/

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]

  • Frumusete
    Cum să arăţi mai odihnită
    Cum să arăţi mai odihnită

    Lucrezi până seara târziu şi te trezeşti dis-de-dimineaţă. Ajungi în faţa oglinzii şi nu esti mulţumită de chipul tău, de cearcănele mari şi de pielea care pare obosită. Cum faci să arăţi mai odihnită fără să te ascunzi în spatele [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012