Hacked By AdGhosT

Articol din: 21 august 2012 | comentarii: 2 | voturi: 10
Citeste despre: sanatate nutritie mic dejun sezon rece toamna fibre ulei de masline proteine

Hrăniţi-vă sănătos la micul dejun, indiferent de anotimp

Micul dejun constituie masa principala a zilei si cea care nu trebuie uitata sub nicio forma, desi obiceiurile alimentare pe care le au foarte multe persoane nu tin cont de acest lucru. Înainte sa renuntati la aceasta masa, atât de importanta, a zilei, amintiti-va ca aceasta este esentiala pentru a furniza corpului energia necesara unei zile excelente. 

Masa de dimineata ridica nivelul de glucoza din sânge si ajuta organismul sa functioneze mai eicient, chiar si în zilele calduroase de vara. De asemenea, micul dejun ne pregateste pentru a avea o zi cât mai placuta, dupa cum spun si nutritionistii: O zi buna începe întotdeauna cu un mic dejun bogat în vitamine si proteine. 

Prima masa a zilei ajuta la îmbunatatirea capacitatii de concentrare, determinând cresterea capacitatii de memorare si învatare.  Aceasta ar trebui sa furnizeze aproximativ 30% din totalul de calorii consumate în decursul unei zile. Ideal ar fi sa petreceti cel putin 15 minute într-o atmosfera linistita si relaxata, unde sa va destindeti si sa va încarcati bateriile.

Ce ar trebui sa contina un mic dejun sanatos? 

Acesta ar trebui sa includa carbohidrati, cum ar fi pâinea, cerealele, biscuitii, pâinea prajita si o cana cu lapte, dar cele de care nu trebuie sa uitati sunt fructele. Alte alimente la fel de recomandate pentru un mic dejun sanatos sunt si cele bogate în proteine, cum ar fi ouale sau brânza.

Cel mai bun exemplu de mic dejun sanatos si, în acelasi timp, delicios este dieta mediteraneana, veche de sute de ani, dar si cea mai sanatoasa din lume. În cadrul acestei diete, micul dejun se bazeaza pe o pâine prajita cu ulei de masline si suc de rosii.

Este fundamental pentru dezvoltarea sanatoasa a copiilor

Numeroase studii au aratat ca prima masa a zilei îi ajuta pe copii sa gândeasca mai rapid, le sporeste atentia si comunicarea adecvata a acestora cu mediul înconjurator.  

Un copil de vârsta scolara, care sare peste micul dejun, va avea dificultati de memorie si de concentrare, simtindu-se obosit si nervos. Toate functiile creierului au fost relationate cu un mic dejun sanatos. 

Ce alimente sunt indicate si care nu, la micul dejun?

Specialistii atrag atentia asupra faptului ca trebuie sa evitati alimentele care au un indice glicemic ridicat si consumul de bauturi carbogazoase si dulciuri, precum si sa cresteti aportul de fibre adus organismului. 

În schimb, se recomanda, dar cu moderatie, consumul de ulei de masline extravirgin, nuci, migdale, masline, avocado, peste gras, jambon, lactate, sosuri, brânzeturi si produse de patiserie.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Diete si Sport
    Ce mănâncă celebrităţile?
    Ce mănâncă celebrităţile?

    Deoarece trebuie să arate bine atât pe covorul roşu, cât şi pe plajă, celebrităţile se află sub presiune atunci când vine vorba de mâncare şi fitness. Pentru că unele dintre aceste vedete nu sunt adepte ale dietelor, am găsit câteva variante de mic [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Frumusete
    5 întrebuinţări ale uleiului de cocos
    5 întrebuinţări ale uleiului de cocos

    Probabil ca putine dintre noi au folosit uleiul de cocos. Dar ar trebui sa o facem! Uleiul de cocos folosit in multe produse de infrumusetare, dar este mai bine sa il folosim ca atare. Saramonti ne invita sa descoperim cateva dintre intrebuintarile acestui [citeste continuarea]


Comentarii


Mahara a comentat pe 21 august 2012
Micul dejun este foarte important pentru fiecare deasemenea si ceea ce consumam.Sanatatea e pe primul loc si asa ar trebui sa ramana.
Mahara a comentat pe 21 august 2012
Micul dejun este foarte important pentru fiecare deasemenea si ceea ce consumam.Sanatatea e pe primul loc si asa ar trebui sa ramana.

Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012