Articol din: 10 iulie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 3
Citeste despre: mic dejun pentru creiernutritie

Mic dejun pentru creier!

Dintre toate nutrimentele ,creierul dumneavoastra are nevoie mai mult decat orice de glucoza,dar alimentarea cu glucoza pe timpul zilei trebuie sa fie constanta.

Aceasta inseamna ca trebuie sa va asigurati ca mancati suficienti carbohidrati nerafinati,precum painea din cereal integrale ,orez si paste si legume,si ca evitati consumul produselor foarte rafinate precum cele preparate din faina alba si cu mult zahar.

Noi va aratam mai jos cateva exemple de ,,mic dejun’’ pentru un creier sanatos:
Mic dejun1:
Alegeti un ou (omleta sau fiert)pe o felie de paine din grau integral sau secara.Acest tip d paine va furnizeaza cabohidrati nerafinati,care se elibereaza treptat ,in timp ce oul este o proteina de prima clasa,care incetineste si mai mult eliberarea carbohidratilor ,asigurand aminoacizii esentiali s continand grasimi omega-3 ,care ajuta la mentinerea lubrifierii celulelor din creier.

Mic dejun2:
Combinati in blender fructe de padure(proaspete sau inghetate),cu lapte de soia,orez sau ovaz, si cu fructele oleaginoase preferate(de exemplu:migdale sau nuci)si seminte de in sau dovleac.Incercati diferite cantitati pana cand ajungeti la consistent dorita .
Fructele de padure furnizeaza antioxidanti ,nucile si semintele furnizeaza protein si niveluri adecvate de grasimi esentiale,pentru lubrifierea celulelor nervoase.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]

  • Diete si Sport
    Greşeli în dietele vedetelor
    Greşeli în dietele vedetelor

    Cine arata ca o printesa pe covorul rosu nu inseamna ca este doctor docent in slabit.Daca sunt nutritive, trebuie sa fie si sanatoase, asa-i? Nu prea. Expertii in fitness spun ca nu trebuie sa confundam batoanele energizante cu snackurile sanatoase dintre mese. Nu [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012