Articol din: 02 august 2014 | comentarii: 1 | voturi: 12
Citeste despre: sanatate nutritie alimente de evitat inainte de culcare pizza paste branza alcool

8 alimente de evitat înainte de culcare

Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se află în repaus, iar capacitatea de a digera alimentele grele pentru stomac scade semnificativ, ceea ce poate pune în pericol sănătatea organismului. 

Există anumite alimente pe care oamenii le consumă, în general, înainte de culcare, dar care ar trebui evitate în totalitate pe timpul nopții. Rețineți care sunt aceste alimente și aveți grijă să nu le adăugați sub nicio formă la cină:

Ciocolata neagră

Deși este una dintre cele mai comune gustări ce pot fi considerate drept ideale ca desert, după o cină delicioasă, dar ciocolata neagră este foarte bogată în antioxidanți și acționează ca un stimulent ce vă menține treaz toată noptea.

Dulciurile

Orice fel de aliment dulce ar trebui evitat înainte de a merge la culcare. Se spune că dulciurile cresc nivelul undelor cerebrale care provoacă coșmarurile. Prin urmare, aportul ridicat de dulciuri, înainte de somn, vă va oferi un somn agitat, în care veți fi concentrați mai mult pe coșmaruri decât pe odihnă. Așadar, noaptea feriți-vă de dulciuri!


Înghețata

Și înghețata se încadrează în categoria „dulciuri”, iar efectul consumului acesteia, înainte de culcare, este similar cu al dulciurilor. Conținutul ridicat de zahăr crește nivelul de energie și vă privează de un somn liniștit și odihnitor. În plus, înghețata este bogată în grăsimi și, atunci când este consumată noaptea, toate acestea se vor depune pe corp, pe timpul nopții.


Pastele

Sunt unele dintre cele mai delicioase feluri de mâncare, pe care majoritatea persoanelor le preferă pentru cină. Însă, pastele sunt bogate în carbohidrați, iar consumarea lor pe timp de noapte presupune transformarea carbohidraților în grăsime. De asemenea, brânza, uleiul și condimentele, ingredientele care contribuie la prepararea pastelor, nu sunt ușor de digerat și vă pot provoca insomnie.


Pizza

Este un mit faptul că pizza este un aliment ușor. Ba mai mult, efectele consumului de pizza, la cină, sunt aproape identice cu cele ale pastelor. În concluzie, pizza este un alt aliment pe care trebuie să îl evitați cu desăvârșire, înainte de a merge la culcare.


Alcoolul

Există multe persoane care cred că alcoolul este garantul unui somn liniștit și plăcut, și sunt convinse de faptul că acesta este ideal înainte de culcare. Studiile și sondajele, însă, arată cu totul altceva. În realitate, alcoolul interferează cu mecanismul somnului, aceasta fiind cauza unui somn agitat și întrerupt pe tot parcursul nopții. De asemenea, consumul zilnic de alcool înainte de culcare poate deveni o dependență nocivă, ce ar trebui evitată cu strictețe.


Brânza

Provine din lapte și este un aliment greu, ce necesită o atenție deosebită, fiind indicat în cadrul unei mese corespunzătoare. De preferat ar fi să o includeți în masa de prânz, în niciun caz în cea de seară, care ar trebui să fie cea mai ușoară. Brânza îngreunează stomacul și dă un sentiment de neliniște.


Cerealele

Există anumite cereale care conțin zahăr. Acestea au efecte asemănătoare cu cele pe care le au dulciurile și înghețata. De asemenea, cerealele au conținut bogat în carbohidrațim și de aceea nu sunt complet defalcate, iar în cele din urmă, ajung să se transforme în grăsime corporală.


Aceste 8 alimente sunt doar o mică parte din alimentele pe care ar trebui să le evitați pe timpul nopții. Cu toate acestea, conceptul de a mânca înainte de a merge la somn este una complet greșită și ar trebui ocolită. 

Un stil de viață sănătos implică și a lua cina cu două ore înainte de culcare, precum și de a evita tot felul de alimente picante și grele, la cină.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]

  • Diete si Sport
    Cum să-ţi afli greutatea ideală
    Cum să-ţi afli greutatea ideală

    Lady Gaga si Christina Aguilera par multumite cu felul în care arata. Si asta este, oarecum o chestie buna. Practic ele încearca sa ne zica: „asa arat – si sunt mândra de asta”. În fond, cu toate avem o greutate ideala care ne face sa aratam [citeste continuarea]


Comentarii


Angela a comentat pe 29 decembrie 2014
Buna ziua.

Ma numesc Angela si reprezint compania Adnow.Va adresez aceasta scrisoare de intentie intrucat compania noastra este interesata de inchirierea unui spatiu publicitar pe site-ul Dva.

Sintem o retea RTB, publicitatea contine in sine plasare de produs, diete,etc.
Un model de publicitate elaborat de compania noastra il puteti gasi pe adresa:

http://adnow.com/adv.php?ip=89.46.101.122

Sintem interesati in procurarea unui loc permanent pe site-ul Dva sub articol sau in partea dreapta, pe un termen nedeterminat cu factura lunara si plata in avans.

Cu respect,
Angela Para
Adnow
+37376718511

Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012