Articol din: 21 iulie 2014 | comentarii: 0 | voturi: 7
Citeste despre: sanatate nutritie lipsa de somn gustare seara alimentatie mancare nesanatoase energie calorii

Prea puţin somn provoacă pofta pentru alimentele nesănătoase

Cercetatorii americani au facut o noua descoperire: lipsa somnului stimuleaza apetitul pentru mâncarurile de tip fast-food, alimentele bogate în calorii si daunatoare organismului.

Organismul este un mecanism bine structurat si în interiorul sau totul se afla într-o strânsa legatura.Rezultatele unor studii recente au concluzionat ca persoanele care nu dorm suficient sunt predispuse tentatiei de a se hrani cu alimente nesanatoase. Cercetatorii explica ca foamea si obiceiurile alimentare relationate cu somnul sunt generate, în mare parte, de unele glande intestinale ce influenteaza pofta de mâncare.

Studiul s-a desfasurat în doua transe. În prima transa, au fost observate reactiile persoanelor care au dormit bine, iar în a doua s-au studiat comportamentele celor care nu s-au odihnit suficient. Ambelor grupuri de persoane li s-au aratat imagini cu diferite mâncaruri si alimente si li s-a cerut sa aleaga ce si-ar dori sa manânce, care dintre toate cele prezentate le stârnesc apetitul.

Rezultatul a fost ca persoanele care nu dormisera si nu se odihnisera bine au aratat un mare interes pentru mâncarurile mai putin sanatoase, alegând alimentele bogate în calorii, de tip fast-food, spre deosebire de ceilalti care au dormit suficient însa au preferat alimentele sanatoase.

Conform cercetatorilor, persoanele care au dormit prost au preferat sa consume pizza, hamburgeri si alte alimente pline de calorii deoarece creierul si corpul lor cauta sa obtina energia de care au nevoie pentru a face fata activitatilor zilnice.

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]

  • Frumusete
    Cum să arăţi mai odihnită
    Cum să arăţi mai odihnită

    Lucrezi până seara târziu şi te trezeşti dis-de-dimineaţă. Ajungi în faţa oglinzii şi nu esti mulţumită de chipul tău, de cearcănele mari şi de pielea care pare obosită. Cum faci să arăţi mai odihnită fără să te ascunzi în spatele [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012