Hacked By AdGhosT

Articol din: 15 august 2012 | comentarii: 0 | voturi: 0
Citeste despre: sanatate nutritie sindrom premenstrual tratare ameliorare solutii somn alimentatie

Soluţii pentru ameliorarea sindromului premenstrual

Eşti nervoasă mai mereu, te dor toate şi parcă ai mânca tot frigiderul. Acestea sunt doar câteva din semnele sindromului premenstrual. Cum facem să scăpăm de el şi de durerile atât de neplăcute? Iată aici câteva soluţii.

Somnul este cel mai bun aliat

Se spune că SPM-ul nu este doar o problemă fizică ci şi una care ne afectează la nivel  emoţional. Ca atare, specialiştii recomandă să dormim cel puţin opt ore pe noapte şi încă o jumătate de oră în timpul zilei, la ora după-amiezei. În plus, este bine să facem măcar 15 minute de exerciţii fizice pe zi pentru ameliorarea simptomelor. 

Mănâncă mult şi sănătos

Fugi de chipsuri, snacksuri şi prăjituri. Oricât de mult ai pofti la ele, ţine cont că sarea şi zahărul îţi vor face mai mult rău decât bine. De asemenea, este bine să eviţi cofeina. Încearcă să consumi carbohidraţi "buni" precum cerealele şi pastele integrale sau  fulgii de ovăz care îţi cresc nivelul de serotonină. Dacă ţi-e poftă de "ceva dulce" poţi să mănânci o felie mare de pepene roşu. 

Ia vitamine

Atunci când simţi că organismul tău este slăbit, e clar că ceva îţi lipseşte. Ceresfatul medicului sau pe cel al farmacistului şi încearcă să faci un tratament cu vitamina B6, magnezi şi vitamina E. Ei vor ştii cu precizie ce produse să-ţi sugereze şi pentru cât timp să le iei. 

Tu ce alte soluţii pentru ameliorarea simptomelor sindromului premestrual mai cunoşti? Împărtăşeşte-le cu noi!

Alexandra Sîrbu


Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012