Hacked By AdGhosT

Articol din: 12 mai 2014 | comentarii: 5 | voturi: 9
Citeste despre: sanatate nutritie top alimente pentru par vitamine fibre glucide compleze 12 alimente alimentatie

Top 12 alimente pentru un păr frumos şi sănătos

 Îţi doreşti ca părul tău să fie mai strălucitor, mai voluminos şi mai sănătos? Iată o listă a celor mai bune 12 alimente pentru un păr frumos care, cu siguranţă, va atrage toate privirile celor din jurul tău şi te va face să te simţi mai bine în pielea ta.

  Partea cea mai bună este că acestea sunt alimente cu adevărat delicioase, pe care mulţi dintre noi le includem deja pe lista mâncărurilor preferate. Aşadar, ce ţi-ai putea dori mai mult decât să consumi alimente gustoase şi, totodată, să obţii rezultatul mult dorit: un păr frumos şi sănătos?

  12.  Somonul

  Cei care vor să consume alimente pentru frumuseţe nu trebuie să evite consumul de somon. Acesta este bogat în acizi graşi omega-3 şi constituie o sursă excelentă de proteine de calitate. De asemenea, conţine cantităţi mari de vitamina B12, precum şi de fier.
  
  11.  Legumele verzi

    Cum ai putea ignora acele legume de culoare verde-închis, care parcă radiază de sănătate? Din această categorie fac parte: broccoli, spanacul şi salata verde. Ele sunt o sursă mare de vitaminele A şi C, care vor face minuni pentru părul tău. Şi corpul are nevoie de vitaminele A şi C, în scopul de a produce sebum.

  10. Fasolea

     Există multe proverbe despre fasole, dar ştiai că boabele, de fapt, sunt benefice pentru părul tau? Legumele precum lintea şi fasolea sunt recomandate pentru consum deoarece sunt o parte importantă din dieta zilnică necesară îngrijirii părului.

   9.  Nucile

  Consumă nuci pentru un păr strălucitor şi plin de volum! Nucile de Brazilia sunt cea mai bună sursă de seleniu. Nucile conţin acizi graşi omega-3 şi acid alfa-linoleic, care sunt foarte bune pentru păr. Sunt şi o sursă importantă de zinc. Alte fructe cu coajă lemnoasă, la fel de bune, sunt migdalele, fisticul şi nucile de Pecan.
  
   8.  Păsări
  
   Curcanii şi puii, deşi au pielea acoperită de pene, sunt încărcate cu proteinele după care părul tău tânjeşte.

7. Ouă

  Consumul de ouă este un alt demers pentru a avea un păr sănătos. Indiferent dacă le fierbeţi sau le prăjiţi, ele constituie o sursă semnificativă de proteine, de care părul tău se va bucura.

6. Cereale integrale

  Aceste cereale integrale consistente vor face minuni pentru părul tău. Încearcă-le şi rezultatele te vor uimi.

5. Stridiile

  Ştiaţi că stridiile ajută părul să rămână sănătos? Ele conţin un antioxidant puternic – zincul – de care părul tău are, de asemenea, nevoie. 

4. Produse lactate, sărace în grăsimi

    Printre acestea se numără iaurtul şi laptele degresat, ce constituie surse excelente de calciu şi conţin un mineral important pentru creşterea şi regenerarea părului, precum şi cantităţi semnificative de cazeină şi zer – ce asigură organismului proteine de înaltă calitate.

  3.   Morcovii

    Morcovii sunt foarte buni pentru păr datorită conţinutului bogat de vitamina A. Pe lânga faptul că asigură sănătatea scalpului, morcovii promovează şi o vedere bună. Pentru un păr care străluceşte, mestecă cât mai mulţi morcovi!

2. Carnea de vită 

   Dacă nu ai un nivel ridicat de colesterol, atunci este indicat să mănânci carne roşie, de două ori pe săptămână şi acest lucru te va ajuta să îţi îmbunătăţeşti sănătatea părului. Conţine nu numai proteine necesare părului, dar şi zinc, fier şi vitamine.

1. Orezul brun

  Orezul brun este o formă ideală de glucide complexe şi, în acelaşi timp, o sursă excelentă de vitamina B şi fibre.

   Există şi alte alimente benefice pentru părul tău, ca de exemplu: baconul şi fructele acai berry. Dacă vei încerca oricare dintre alimentele menţionate mai sus, vei observa îmbunătăţiri uimitoare în ceea ce priveşte frumuseţea, bogăţia şi sănătatea podoabei tale capilare. 

Ti-a placut acest articol? Voteaza-l aici!


Sara monti iti recomanda farmacia cu produse naturiste 
elaborate special pentru tine !

Articole cu acelasi subiect


  • Frumusete
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor
    7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

    Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    Cât zahăr avem voie să consumăm?
    Cât zahăr avem voie să consumăm?

    În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar [citeste continuarea]

  • Sanatate si Nutritie
    8 alimente de evitat înainte de culcare
    8 alimente de evitat înainte de culcare

    Este recomandat ca întotdeauna să consumați mâncăruri ușoare la cină, înainte de a merge la culcare. Auzim frecvent acest lucru, dar nu toți știu concret din ce motiv.  Explicația este că, în timpul somnului, corpul nostru se [citeste continuarea]


Comentarii


Dana a comentat pe 13 noiembrie 2017
Nu prea sunt adepta pastilelor dar eu merg foarte mult pe sampoane. Folosesc Halier si sunt multumita
Alina a comentat pe 08 august 2016
De ulei de ricin ati auzit?
Claudia a comentat pe 12 martie 2015
Doar daca faci o cura cu un anumit supliment nu cred ca o sa reusesti sa opresti in totalitate caderea parului, dar daca iei si vitamine si faci si sport si ai si o alimentatie buna, atunci e posibil.

Claudia a comentat pe 12 martie 2015
Doar daca faci o cura cu un anumit supliment nu cred ca o sa reusesti sa opresti in totalitate caderea parului, dar daca iei si vitamine si faci si sport si ai si o alimentatie buna, atunci e posibil.

Daria a comentat pe 27 februarie 2015
Pentru stoparea caderii parului eu fac cura de cateva saptamani cu Follixn.

Adauga un comentariu pe site



Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012