Acasa » Cautare

Cautare pentru: castravete

Sănătate şi frumuseţe cu ajutorul castraveţilor

Vă plac alimentele crocante? Atunci aveţi un motiv în plus să puneţi castraveţii pe lista legumelor voastre preferate.   Castravetele, nu numai că este un aliment gustos şi sănătos, dar este excelent şi pentru menţinerea unei siluete de invidiat. Dacă intenţionaţi să începeţi o dietă sănătoasă, care să vă ajute [citeste continuarea]

Dieta ultra rapidă de vară

Daca mai ai 3 saptamani pana la vacanta de vara si pana sa imbraci acel costum de baie nu stii ce sa faci ca sa arati foarte bine, iata cateva sfaturi si un regim special creat pentru perioade scurte de timp, cu rezultate garantate. Aceasta dieta nu este indicata pentru o perioada lunga de timp, pentru ca este destul de restrictiva. Dupa [citeste continuarea]

10 sfaturi pentru a scăpa de cearcăne

O noapte lungă de somn este benefică pentru organism, dar din păcate nu este chiar soluţia perfectă pentru a scăpa de cearcăne. Din această cauză, ne-am gândit să-ţi prezentăm astăzi câteva remedii pentru cercurile inestetice de sub ochi.Prepară-ţi un ceai verde acasă şi foloseşte săculeţii pentru a-ţi ameliora [citeste continuarea]

7 sfaturi pentru o piele catifelată

Secretul pielii frumoase este hidratarea, insa pentru a nu distruge echilibrul acesteia, trebuie sa tii cont de urmatoarele reguli de ingrijire personala:Baile dese usuca pielea. Incearca sa faci bai sau dusuri scurte si cu apa calda, nu fierbinte. Foloseste un sapun delicat, care nu indeparteaza stratul de substante grase de la suprafata [citeste continuarea]

Sucurile naturale, calea către frumuseţe

Sucurile naturale sunt cunoscute pentru proprietatile benefice asupra organsimului tau.Prin urmare, bea un pahar de suc natural pe zi, fie la micul dejun ori pe timpul zilei si vei observa diferentele pe pielea, pe corpul si chiar asupra sanatatii tale. Iata cateva combinatii delicioase si sanatoase pentru organsimul tau: Pe timpul [citeste continuarea]

Andreea Raicu şi-a lansat prima carte

Andreea Raicu este o vegetariana convinsa si nu ezita sa mentioneze  de fiecare data cum acest stil i-a schimbat viata in bine. Astfel, vedeta s-a hotarat sa le impartaseasca si altora secretele ei si si-a lansat propria carte, „Mananca si arata bine!”.Cartea include idei pentru mic dejun, pranz sau cina sau pentru gustari. Sunt retete [citeste continuarea]

Sănătate la pahar: Suc răcoritor și cremos din 3 ingrediente

Dacă sunteți în căutarea unui suc delicios, plin de vitamine și revigorant, aceasta este băutura cea mai potrivită. Amestecul de castravete, măr și morcovi ajută la detoxifierea organismului, la curățarea feței și oferă un impuls natural de energie. Sucul este, de asemenea, ușor de preparat, având nevoie doar de trei [citeste continuarea]

Băutura minune a lui Dr. Oz

Dr. Oz ne propune pentru micul dejun o bautura verde, plina de fibre si de vitamine. În plus, smoothie-ul minune are un continut foarte scazut de calorii, fapt care îl transforma într-o masa perfecta pentru dimineata.Ingrediente:- 2 cesti de spanac- 2 cesti de castravete- câteva tulpini si câteva frunze de telina- o lingurita de [citeste continuarea]

Castravetele de mare : noul

Soluţia pentru o înfăţişare mai tânără este simpă: trebuie să mărim nivelul de colagen al tenului. Multă lume a încercat de-a lungul timpului să găsească o „cheie” de a face asta. Din nefericire, corpul nostru produce mai puţin colagen pe măsură ce îmbătrânim. Rezultatul? Piele mai subţire, uscată şi plină de [citeste continuarea]

7 sfaturi pentru tratarea cearcănelor

Cearcănele ne pot îmbătrâni înfăţişarea chiar mai mult decât ridurile sau firele albe de păr. DIn fericire, există câteva soluţii eficiente pentru tratarea lor. Astăzi îţi împărtăşim şi ţie şapte dintre ele.Fă-ţi somnul de frumuseţe! Poate că sună clişeic, dar nimic nu regenerează corpul mai bine decât somnul. Dormi [citeste continuarea]

6 sfaturi pentru un ten mai curat

Schimbările climatice recente ţi-au dat toată rutina de îngrijire peste cap şi, cel mai probabil, ţi-au afectat şi tenul în mod vizibil. Iată 5 sfaturi pe care să le urmezi pentru a-ţi păstra pielea curată şi sănătoasă.Spală-te pe faţă dimineaţa, seara şi de fiecare dată după ce ai terminat antrenamentul de la sală cu un [citeste continuarea]

Combate celulita în 7 zile!

Vara aproape că a venit, iar noi am trecut deja la fuste şi rochiţe chic, scurte şi vaporoase. Iar pentru că şi vremea de plajă s-a instaurat mai repede decât ne aşteptam, multe dintre noi ne punem o întrebare "existenţială" pentru femei.  Cum scap de celulită? Pentru că am descoperit un meniu de 7 zile care îşi propune [citeste continuarea]

Dieta cu carne

Nu vă lăsați descurajate de denumire! Dieta cu carne este una cât se poate de eficientă! Este un regim alimentar bazat pe proteine și fibre, care ne poate ajuta să slăbim 5 kilograme în 2 săptămâni. Regulile jocului sunt simple. Nu trebuie să consumăm pâine sau alcool, dar avem nevoie de cel puțin 2 litri de apă pe zi. De [citeste continuarea]

Dieta de 1200 de calorii

Acest meniu este unul de slabire rapida, care impune consumarea a  1200 de calorii in fiecare zi. Intr-o saptamana, se pot da jos pana la 5 kilograme. Dupa aceasta saptamana de dieta, este indicat consumul moderat de mancare, deoarece exista un mare risc de a aculuma kilogramele pierdute.Ziua 1: Mic-dejun: un bol mic de lapte (150 ml) cu [citeste continuarea]

Dieta cu cireșe

Cireșele sunt unele din fructele preferate în acest sezon. Ele au un puternic efect detoxifiant și, mai mult, sunt gustoase și hrănitoare. În proporție de 70%, cireșele conțin apă, iar restul de 30% este reprezentat de vitamine (B1, B2, B6) și magneziu. O cură bazată pe cireșe ar trebui să țină, în mod normal, 10 [citeste continuarea]

Dieta cu morcovi

Morcovii sunt mai mult decat recomandati cand vine vorba de diete. Ei sunt bogati in beta caroten, fibre dietetice, potasiu si chiar vitamina C. Noi va prezentam o dieta scurta, de doar 2 zile, bazata pe morcovi, in urma careia puteti slabi pana la 2 kilograme.Ziua 1:Micul dejun: O omleta facuta fara ulei dintr-un ou de tara si o felie de sunca [citeste continuarea]

Dieta cu musli si nuci

Deşi sunt, într-adevăr, bogate în calorii, nucile pot juca un rol important într-o dietă dacă sunt consumate corect! Pentru a avea rezultate cât mai bune, este recomandat să ne ajutăm şi de musli, acest "rege" al micului dejun dietetic. În continuare, vă vom prezenta un plan alimentar pentru 7 zile, care vă poate ajuta [citeste continuarea]

Dieta cu dovlecei

Dieta cu dovlecei este o solutie simpla si eficienta pentru a slabi pe timp de vara. Intr-adevar, gasim dovleceiii de cumparat pe toata durata anului, dar vara ii putem lua direct din gradina! Au o aroma delicata si pot fi preparati in numeroase moduri! Nu contin foarte multe calorii (15 la 100 g) si sunt bogati in vitaminele A, B si [citeste continuarea]

Sushi

Ingrediente:1 portie orez pentru sushi (pregatit dupa instructiunile de aici:Ingrediente2 cani orez japonez cu bob rotund pentru sushi (400 gr)2 cani apaDressing6 linguri otet de orez3 linguri rase zahar1 lingurita cu varf sarePreparare   1. Masurati orezul si apa cu aceeasi cana: 2 cani orez, 2 cani apa. Deci proportia pentru [citeste continuarea]

Pizza de post

Ingrediente:Blatul:o ceasca faina de grau50 mlapa3 linguri uleiMaiaua:un plic drojdieo lingura fainao lingurita zaharo lingura apasare, piperIngrediente:200 g ciuperci de padureo jumatate cutie de porumbcateva batoane ardel rosucateva rondele kapia verde5-6 masline mariun castravete muratpasta de rosiisos iute Timp de preparare:1 ora si 45 minute

Salată cu roşii cherry, castraveţi şi brânză feta

Ingrediente300 g roşii cherry tăiate pe jumătate200 g castravete curăţat şi tocat cubuleţe150 g brânză feta fărâmiţatăoregano proaspăt, tocat1 lingură de zeamă de lămâie1 ceapă mică, tocată2 linguri de ulei de măslinesare piperPreparare1. Într-un bol, puneţi uleiul, zeama de lamaie, oregano, sare, piper [citeste continuarea]

Salată de castravete cu iaurt

Ingrediente:2 castraveţi decojiţi 100 g de iaurt1 linguriţă de ulei de măslinemărar uscat (dacă nu vă place mărarul, puteţi folosi busuioc)sarepiperPreparare:Curăţaţi castraveţii şi tăiaţi-i în patru. Apoi, tăiaţi-o din nou rondele.Într-un bol, amestecaţi uleiul de măsline cu iaurt, sare, piper şi mărar. Folosiţi un [citeste continuarea]

Burger cu tofu şi sos barbeque

Ingrediente:1 1/4 cană de ceapă feliată subţire1 pachet de 400 grame de brânză tofu1/8 linguriţă sare1 lingură de ulei de canola1/2 cană cu sos de barbeque1 1/2 cană cu mix de salată coleslaw2 linguri de maioneză2 linguriţe de oţet rosu1/4 linguriţe de pudră de usturoipiper mărunţit după gust4 chifle din [citeste continuarea]

Sandwich-croissant cu legume şi curcan

Sandwich-ul croissant cu legume şi curcan este o opţiune ideală pentru zilele când nu ai timp să serveşti la masă micul dejun! Este de ajuns să prepari reţeta aceasta şi te vei alege cu o masă gustoasă şi bogată în nutrienţi!Ingrediente:1 croissantcremă de brânză cu verdeţuri1 roşie mică2-3 felii de castravete2-3 felii de [citeste continuarea]

Sandwich cu ouă jumări, cremă de brânză şi sos pesto

Ingrediente:jumătate de baghetăcremă de brânzăsos pesto2 ouă1 morcov tăiat fâşii1 ceapă mică, tocată mărunt (opţional)sarepiperulei de măslinecastraveteroşiiPreparare:Într-un bol, amestecaţi ouăle cu morcovul şi ceapa. Încingeţi puţin ulei de măsline într-o tigaie şi adăugaţi compoziţia de ou cu legume. Gătiţi la [citeste continuarea]

Bagel cu somon afumat

Ingrediente:1 bagelcremă de brânză cu verdeţurifelii de castravetesomon afumat fileceapă roşie tăiată rondelecaperePreparare:Tăiaţi bagel-ul pe din două şi ungeţi ambele părţi interioare cu cremă de brănză. Tăiaţi castravetele în felii şi ceapa roşie în rondele foarte subţiri.Aşezaţi pe una dintre jumătăţile de [citeste continuarea]


Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012