Acasa » Cautare

Cautare pentru: doza zilnica

Dr. Oz: Protejati-va organismul de stres !

Efectele nocive ale stresului va pot afecta extrem de mult, atat corpul cat si varsta. Aparati-va si combateti aceste urmari protejandu-va, in special, cele mai vulnerabile organe ale corpului!   Aflati mai multe despre cele 3 elemente nutritive cheie care pot lupta impotriva efectelor negative ale imbatranirii si care, in acelasi [citeste continuarea]

Al 8-lea sfat pentru o alimentatie sanatoasa:Adauga calciu pentru oase puternice.

Calciul este unul dintre principalele elemente nutritive pe care organismul tau are nevoie pentru a ramane puternic si sanatos. Acesta este un lucru esential pentru sanatatea oaselor pe tot parcursul vietii, atat pentru femei cat si pentru barbati.Tu si oasele tale trebuie sa beneficiati  de  consumul alimentelor bogate in [citeste continuarea]

Dieta cu fructe şi legume

Oricare dintre noi poate sa renunte macar o perioada la grasimi sau la mancarea gatita.In piata gasesti tot ce vrei asa ca poti cumpara fructe si legume si sa incepi o dieta usoara, care in acelasi timp iti poate si dezintoxica organismul.Pepenii au aparut, exista dovlecei si rosii, castraveti si ardei gras, fasole verde si cate si mai [citeste continuarea]

Proprietăţile benefice ale citricelor

Atunci când mergi la hypermarket, pune în cos portocale, lamâi si grapefruit. Un studiu recent facut pe aproximativ 70.000 de femei a dezvaluit ca cele care au consumat citrice în fiecare zi au un risc mai scazut cu 10 % de a face infarct decât cele care nu au apelat la gustoasele fructe. Iar acesta nu este singurul beneficiu. Iata mai multe [citeste continuarea]

5 alimente care conţin mai mult potasiu decât bananele

Energizant natural, banana si-a consolidat un renume în domeniul alimentatiei sanatoase. În medie, o banana contine 422 de miligrame de potasiu, iar asta înseamna undeva la 11% din doza zilnica recomandata unui adult. Totusi, potasiul nu se gaseste doar în banane. Sunt unele alimente care contin o doza mai ridicata de postasiu. Va invitam sa [citeste continuarea]

5 alimente specifice lunii octombrie

Unul dintre motivele care ar trebui sa ne faca sa zâmbim toamna este abundenta de prospetime, culoare si gust delicios al fructelor si legumelor specifice. Iata câteva legume de care te poti bucura cu adevarat în octombrie!Dovlecii sunt bogati în alpha si beta caroten, doi nutrienti asociati cu longevitatea. De asemenea, pulpa dovleacului [citeste continuarea]

5 beneficii pentru sănătate ale dovleacului

Dovleacul este unul dintre alimentele specifice toamnei. Îl putem folosi în nenumarate moduri (pâine de dovleac, ravioli de dovleac, placinta de dovleac, risotto cu dovleac, bere cu dovleac).  În plus, dovleacul este si benefic pentru corpul nostru, în special pentru inima si vedere. De asemenea, v-am pregatit o lista cu 5 argumente [citeste continuarea]

Tot ce trebuie să ştii despre sare

Folosim sarea atunci când preparăm mâncare, atunci când vrem să ne relaxăm cu o baie caldă sau chiar şi atunci când facem curăţenie în casă. De aceea, noi ne-am gândit ca astăzi să vă prezentăm lucruri interesante despre sarea de bucătărie. Sarea obişnuită de masă are aproape aceleaşi proprietăţi ca şi sarea de [citeste continuarea]

Cele mai bune surse de vitamina D

Stim deja ca vitamina D este produsa de corpul nostru atunci când ne expunem la soare, dar sunt multe alte modalitati prin care putem obtine acest nutrient esential. De ce spunem esential? Pentru ca vitamina D sporeste absorbtia de calciu, ne face pielea mai sanatoasa si lupta împotriva depresiei. De altfel, studiile arata ca 20% din procentul [citeste continuarea]

Remedii naturale pentru tratarea răcelii

A sosit deja anotimpul racelii si al gripei. Adesea, pentru a le combate, apelam la pastile, dar nu toate dintre ele ne fac bine. Astfel, este mai bine sa ramanem la leacurile naturile. Va prezentam o lista cu remedii naturale care au rolul de a combate sau trata raceala si gripa.Ceaiul verde are numeroase proprietati care te pot mentine sanatos [citeste continuarea]

5 verdeţuri esenţiale pentru o masă sănătoasă

Care este cea mai usoara metoda prin care îti poti „încarca” cina cu antioxidanti? Simplu! Adauga putin oregano. Ai nevoie de mai mult fier? Adauga levantica. Daca nu folosim toate verdeturile proaspete pe care le gasim în piata pierdem niste miracole ale naturii, care adauga antioxidanti si minerale vitale fiecarui fel de mâncare. Iata 5 [citeste continuarea]

Cum sa ai par mai lung si sanatos in scurt timp

Te grabesti sa scurtezi perioada de tranzitie de la un par scurt la unul care sa-ti curga valuri-valuri pe umeri? Exista cateva trucuri de care te-ai putea folosi.Blake Lively, Lauren Conrad si Kim Kardashian au foarte multe in comun. In afara de faptul ca bombele sexy se inscriu in noul val de supervedete, cele trei au impus un nou stil cu [citeste continuarea]

Cinci alimente care contin mai mult sodiu decat o punga de chipsuri

Corpul tau are nevoie de sodiu, dar nu neaga nimeni ca, in cantitati mari, iti poate dauna. Conform unor studii recente, doza zilnica de sodiu consumata la nivel global este de 3,6 miligrame, mai mult decat cea zilnica recomandata, de 1,5. Dar renuntarea la alunele sarate sau la chipsurile de cartofi s-ar putea sa nu fie de ajuns pentru a sta [citeste continuarea]

Cât zahăr avem voie să consumăm?

În ultimii 10 ani, Organizația Mondială a Sănătății a recomandat ca doza zilnică de zahăr consumată să nu depășească 10% din numărul de calorii. Acum, după o revizie periodică, aceeași organizație a redus cantitatea, recomandând ca doar 5% din totalul caloriilor să provină din zahăr. Cu alte cuvinte, asta înseamnă circa [citeste continuarea]


Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012