Acasa » Cautare

Cautare pentru: exercitii de respiratie

5 metode pentru a avea un somn liniştit

Pentru a avea parte de un somn cât mai linistit este important sa-ti amenajezi dormitorul într-un mod calm, racoros, întunecat si linistit. Dar nu trebuie sa te limitezi la asta. Îti prezentam câteva sfaturi care îti vor transforma somnul în unul de regina. Activitatile fizice te obosesc de-a binelea.Un studiu publicat anul trecut [citeste continuarea]

Cum să faci faţă unui atac de panică

Atacul de panica reprezinta o tulburare care determina un accesc brusc de teama intensa, anxietate, neliniste. Simptomele pot fi bataile accentuate ale inimii, dificultate în respiratie si sentimente de pierdere a controlului unei situatii. El poate dura între 5 si 20 de minute. Poate fi declansat de o situatie stresanta, de o fobie sau pe [citeste continuarea]

5 modalităţi de a te relaxa în mai puţin de 5 minute

Stresul si grijile cotidiene ajung pot aproape sa te doboare uneori. Toate trecem prin asta. Pentru a-ti recapata energia si pofta de viata de-a lungul unei astfel de zile, noi îti propunem 5 modalitati de a te relaxa în mai putin de 5 minute. Astfel, o vei putea lua de la capat fara sa te mai simti la fel de îngrijorata.Asculta melodia [citeste continuarea]

Învaţă cum să-ţi destresezi pielea!

Stresul nu te afectează doar psihic ci şi fizic. Şi din această cauză, pielea ta are de suferit foarte mult. Atunci când te încrunţi pentru că eşti supărată foarte mulţi muşchi ai feţei acţionează în anumite direcţii ceea ce poate duce de-a lungul timpului la apariţia unor riduri de expresie pe care nu cred că ţi le [citeste continuarea]


Inregistrare SaraMonti
Autentificare
Facebook
Afla cum a reusit sa slabeasca Minodora 22kg intr-un timp atat de scurt!
Vrei sa-ti maresti si sa-ti ridici sanii in mod natural? Iata cat costa si ce trebuie sa faci.
Revista Online
  • Nr.2 Decembrie 2012
    Revista online - nr.2 Decembrie 2012
  • Nr.1 Noiembrie 2012
    Revista online - nr.1 Noiembrie 2012